piątek, 6 lutego 2015

ISANA ZIMOWY ŻEL POD PRYSZNIC Z EKSTRAKTEM Z WANILLI

Buszując pomiędzy półkami w drogerii natknęłam się na ten oto waniliowy żel w uroczym opakowaniu z pingwinkiem. Nie mogłam się powstrzymać od włożenia go do koszyka. Mam obsesję na punkcie waniliowego zapachu, jest taki słodki i piękny. Jest to limitowana edycja żeli pod prysznic Isana, także kto chce pingwinka prędko do sklepu. 



Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Vanilla Planifolia Extract, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Polyquaterniu, Sodium Lauroyl Glutamate, Propylene Glycol, Styrene/Acrylates Copolymer, Sodium Lauryl Sulfate, Parafum, Linalool, Limonene, Sodium Benzoate, Potassium,Sorbate, Citric Acid, Sodium Hydroxide.

Moja opinia: Piękny, słodki, waniliowy zapach, jednym słowem waniliowy zawrót głowy. Podczas kąpieli ten cudowny zapach wypełnia cała łazienkę. Żel dobrze się pieni i odpowiednio oczyszcza skórę. Nie zauważyłam aby wysuszał lub podrażniał skórę. Jak na moje oko ma całkiem przyzwoity skład. Kolejny raz nie zawiodłam się na żelu Isana. 

8 komentarzy:

  1. U mnie sprawdza się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żelu nie miałam, ale miałam mydełko i było nawet ok

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go, ale opakowanie ma cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też go mam, zapach ma przecudny :)
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    Ps. Zapraszam na paznokciowy konkurs do mnie! Będzie mi miło, jeśli weźmiesz udział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go, ale jakoś nie mogę się zabrać za testowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba tylko mi nie podoba się to opakowanie :) Ni mniej jestem ciekawa jak pachnie, lubię wanilię o ile nie jest zbyt sztuczna i mdląca.

    OdpowiedzUsuń