niedziela, 1 lutego 2015

BABYDREAM KREM OCHRONNY PRZED WIATREM I ZIMNEM DLA NIEMOWLĄT I DZIECI

Dziś będzie o kremie dla najmłodszych i nie tylko, zabezpieczającym skórę przed wiatrem, zimnem i wilgocią. Produkt zawiera olej z awokado i wyciąg z rumianku.


Olej z awokado chroni skórę przed utratą wilgoci, natomiast rumianek przynosi ukojenie. 


Skład: Aqua, Caprylic/Capric Triglceride, Helianthus Annuus, Cetearyl Isononanoate, Sorbitan Oleate, Glycerin, Persea Gratissima, Hydrogenated Vegetable Oil, Polyglycerol-3Polyricinlleate, Parfum, Panthenol, Chamomilla Recutita, Bisabolol, Tocopheryl Acetate, Cera Alba, Xanthan Gum, Sodium Chlorid, Sodium Hydroxide, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Phytic Acid.  

Moja opinia: Rewelacyjny skład, kosmetyk nie zawiera barwników i substancji konserwujących, oleju parafinowego i mineralnego. Zapewnia odpowiednie nawilżenie skóry i stanowi doskonałą barierę przed wyżej wymienionymi czynnikami. Krem jest dość gęsty, ale nie przeszkadza to przy jego rozprowadzeniu. Zapach jest przyjemny, lekko pudrowy, typowy dla kosmetyków dziecięcych. 

8 komentarzy:

  1. Oj tak, skład ma interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam go i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o nim wiele dobrego, ale podobno mają zmienić skład.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podaj mi kochana dane do wysyłki.

    Zgłosiłaś się do akcji "wchodzę w to" u mnie na blogu.
    Email masz op prawej stronie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam tego kremu, ale dobrze wiedzieć że ma łagodny skład :)

    OdpowiedzUsuń