wtorek, 3 lutego 2015

KALLOS KERATIN - MASKA KERATYNOWA Z PROTEINAMI MLEKA

Dziś będzie o jednej z moich ulubionych masek do włosów. Produkt zakupiłam ze względu na opinię mojej siostry, dużą pojemność i atrakcyjną cenę. Ostatnio mam obsesję na punkcie kosmetyków zawierających w swoim składzie keratynę.





Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Citric Acid, Propylene Glycol, Hydrolized Milk Protein, Hydrolized Keratin, Cyclopentasilioxane, Dimenthiconol, Parfum, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinon.

Maski używam na dwa sposoby:

  • Przed umyciem włosów: nakładam na całe włosy na ok. 1 h, po czym myję szamponem i obficie spłukuję wodą.
  • Po umyciu włosów: nakładam niewielką ilość od połowy długości włosów na ok. 5-10 min., po czym spłukuję wodą. 




Moja opinia: Maska ma bardzo przyjemny zapach i fajna konsystencję, która nie spływa z włosów. Po jej użyciu włosy łatwo się rozczesują, są błyszczące i wygładzone. Duży plusik daję za pojemność i cenę, bo uwielbiam nakładać na włosy porządną porcję kosmetyku. Może obciążać włosy, dlatego przy cienkich i skłonnych do przetłuszczaniach włosach zalecam jej stosowanie od połowy ich długości.

16 komentarzy:

  1. Oj ta maska również należy do moich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero zaczynam przygodę z maskami tej firmy, obecnie używam Waniliową, ale na pewno na niej się nie skończy, są takie, więc warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tylko wersję podstawową ale jeszcze jej nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwaga to ja dinozaur nie miałam jeszcze masek kallosa!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje włosy są przesuszone, zawsze nakładam maski na całą długość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ją, teraz mam wersję czekoladową :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ją w kolejce zobaczymy jak na mnie zainteresuje.
    Ps. zostaję u ciebie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam jej jeszcze i się zastanawiam którą z tych nowych zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś mnie te Kallosy nie kuszą, obawiam się obciążenia włosów, bo niestety mam do tego skłonność.

    OdpowiedzUsuń
  10. posiadam crema al latte i chętnie wypróbuję całą resztę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam ale dużo dobrego o nich słyszałam. W sumie maski robie od swieta jesli chodzi o włosy to konik mojej siostry ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jeszcze jej nie miałam, ale podejrzewam, że na dniach się w nią zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ta cena, pojemność i działanie :)) świetna jest:))

    OdpowiedzUsuń
  14. 39 yrs old Programmer Analyst I Aarika Worthy, hailing from Schomberg enjoys watching movies like Planet Terror and Bird watching. Took a trip to Carioca Landscapes between the Mountain and the Sea and drives a Mercedes-Benz 540K Spezial Roadster. Nasza strona

    OdpowiedzUsuń