poniedziałek, 26 stycznia 2015

ROZDANIE 26.01 - 26.02.2015 r.

Witajcie Kochani razem z EkoSfra Naturalne kosmetyki ekologiczne mam dla Was rozdanie w którym, do wygrania jest Love2Mix Organic - scrub do ciała poprawiający nastrój witaminy w kapsułkach, organiczny ekstrakt owoców fejhoa, słodka pomarańcza. 



Aby wziąć udział w rozdaniu należy:
Można zaprosić na FB znajomych do zabawy oraz udostępnić informację o zabawie, ale nie jest to wymogiem.

Wzór zgłoszenia:
- odpowiedź:
- obserwuję bloga jako:
- lubię na FB jako ( wystarczy imię i 3 pierwsze litery nazwiska, lub nazwę strony)
- baner/udostępnienie na FB Tak/Nie (link)


Rozdanie trwa od 26.01 26.02.2015 r. 


Wyboru zwycięzcy na podstawie najciekawszej odpowiedzi dokona komisja w składzie: Ja oraz mój mąż :) w dniu moich urodzin 27.02.2015r

Regulamin konkursu: 
  1. Organizator oświadcza, że rozdanie nie jest grą losową, loteria fantową, zakładem wzajemnym, loterią promocyjną, grą której wynik zależy od przypadki, ani żadną inną formą przewidziana w ustawie z dnia 29 lipca 1992 r. o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 r. Nr 4, poz. 27, z poźn. zm.).
  2. Dane osobowe uczestników Konkursu będą wykorzystywane wyłącznie w celach przeprowadzenia Konkursu zgodnie z zasadami Regulaminu. Uczestnictwo w Konkursie jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody przez uczestnika na przetwarzanie jego danych osobowych w celu realizacji Konkursu, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych. Uczestnik ma prawo do wglądu i sprostowania jego danych.
  3.  Podanie przez uczestnika Konkursu danych osobowych jest dobrowolne.
  4. Sponsorem nagrody jest EkoSfera - kosmetyki naturalne ekologiczne.
  5. Rozstrzygnięcie rozdania nastąpi, kiedy zgłosi się minimum 30 osób.
  6. Na kontakt ze zwycięzcą czekam 3 dni, po upływie tego czasu wybrana zostanie kolejna osoba.
  7. Wysyłka tylko na terenie Polski, na koszt sponsora.
  8. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone do  28.02.2015
  9. Biorąc udział w rozdaniu akceptujesz powyższy regulamin.

19 komentarzy:

  1. - odpowiedź: nie mogę odpowiedzieć bo nie miałam okazji wypróbować :)
    - obserwuję bloga jako: Kasia7212
    - lubię na FB jako Katarzyna Grz.
    - udostępnienie na FB Tak https://www.facebook.com/Kasia7212/posts/902167626481653?pnref=story

    PS luty ma 28 dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. - odpowiedź:Uwielbiam naturalne kosmetyki ponieważ moja skóra jest skłonna do podrażnień i dlatego je stosuję.Kosmetyki naturalne właśnie mnie nie uczulają,nie zawierają sztucznych konserwantów i barwników i są bezpieczniejsze dla mojego ciała.
    - obserwuję bloga jako:Zdzisława Imianowska
    - lubię na FB jako Zdzisława Imi
    - baner/udostępnienie na FB Tak https://www.facebook.com/mlecznakrowka/posts/776320769120772

    e-mail rybkazg2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Natura to największa fanka kobiecego piękna, więc jak mogłabym nie być fanką natury? <3 uwielbiam kosmetyki naturalne i wszystko, co dobrego z nich płynie :) a uwierzcie, jest tego naprawdę wiele!

    obserwuję bloga jako: Patrycja Kurczak
    - lubię na FB jako Patrycja Karb.-D.
    - baner/udostępnienie na FB Tak https://www.facebook.com/patrycja.kurczak.9/posts/1589255391307374?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  4. That is really nice! Love that product!!!

    I see you are very interested in beauty, like me. So maybe I can make you happy with my 100€ hairstyler giveaway!
    xoxo Colli
    Click here to join :)

    OdpowiedzUsuń
  5. - odpowiedź: Lubie naturalne kosmetyki o ile mnie nie uczulą ;-) Bo teretycznie nie powinny a jednak mi się zdarzyło mieć uczulenie po pewnym naturalnym specyfiku. ogólnie za tą metodą produkcji kosmetyków jestem na tak, zdrowsza i skuteczniejsza bez takiej chemii alternatywa.
    - obserwuję bloga jako: Izabela Rx
    - lubię na FB jako Izabela rogala
    - baner/udostępnienie na FB Tak/ https://www.facebook.com/IzabelaRxx/posts/390836721078385

    OdpowiedzUsuń
  6. - odpowiedź: Lubię kosmetyki naturalne, ponieważ to, co naturalne jest piękne, bo dane nam w prezencie od Matki Natury i ja zgadzam się z tym stwierdzeniem i staram się podporządkowywać mu swój styl życia, sposób odżywiania, a przede wszystkim pielęgnację ciała. Kosmetyki naturalne maja zbawienny wpływ na moją skórę, duszę oraz zapewniają mi dobre samopoczucie. Przyroda daje nam skarby takie jak: mleko, miód, oliwę, migdały, orzechy, zieloną herbatę oraz rozmaite zioła, trzeba tylko wiedzieć, w jaki sposób je wykorzystać, gdyż zawierają one bezcenne składniki. Naturalną pielęgnację cenię za to, że pomaga mi ona zwalczać cellulit, zapewnia odpowiednie nawilżenie, sprawia, że moja skóra jest gładka i miękka, pomaga mi zachować urodę. Mam dzięki niej pewność, że korzystam ze świeżych i wysokiej jakości kosmetyków. Naturalna pielęgnacja pozwala mi poczuć się, jak w domowym spa i małymi przyjemnościami rozpieszczam swój organizm :)
    - obserwuję bloga jako: Braggaxyz
    - lubię na FB jako Ada Bury
    - baner/udostępnienie na FB Tak -> https://www.facebook.com/ada.bury.10/posts/353390311511560

    OdpowiedzUsuń
  7. - odpowiedź: Oczywiście! Uwielbiam wszystko co ekologiczne, naturalne i zdrowe, ponieważ cenie te cechy we wszystkich znanych produktach. Czym bardziej naturalne tym lepiej dla mojej skóry i dla mnie samej. Po co się truć?
    - obserwuję bloga jako: Agnieszka Winciorek
    - lubię na FB jako Agnieszka Win
    - baner liveagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. - odpowiedź:Oczywiście że lubię kosmetyki naturalne a dlaczego? bo nie uczulają,nie zawierają sztucznych konserwantów i barwników i są bezpieczniejsze dla mojego ciała.Kosmetyki naturalne zapewniają odpowiednie nawilżenie, sprawiają że moja skóra jest gładka i miękka, pomagają mi zachować urodę. Mam dzięki niej pewność, że korzystam ze świeżych i wysokiej jakości kosmetyków.
    - obserwuję bloga jako:Anna Zierold
    - lubię na FB jako Anna Zierold
    - baner/udostępnienie na FB Takhttps://www.facebook.com/azierold1/posts/838629152842843?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię naturalne kosmetyki, odkrywam ich coraz więcej i więcej. Powoli przestawiam się na coraz bardziej naturalną pielęgnację z pozytywnym skutkiem dla mojego zdrowia. Zauważyłam, że moja skóra jest w coraz lepszym stanie, odżywiona, nawilżona i zadowolona, a wszystko to dzięki ciągle zwiększanej świadomości konsumenckiej. Poza tym od lat cenię rośliny i ich wpływ na mój organizm, kiedyś tylko od wewnątrz, a teraz także od zewnątrz.
    - Obserwuję bloga jako: Nie Bieska
    - Lubię na FB jako Aneta Zie...
    - Udostępnienie na FB https://www.facebook.com/AnNiebieska/posts/1529962847264186
    Powodzonka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. - odpowiedź: Lubię naturalne kosmetyki, ponieważ mam pewność, ze będą łagodne dla mojej skóry i nie zrobią mi krzywdy. Im dłużej mam bloga i interesuję się produktami urodowymi, tym bardziej skłaniam się ku tym naturalnym, mimo że jeszcze całkowicie nie przeszłam na "naturalną stronę mocy" ;) Martwi mnie słaba dostępność wielu z tych kosmetyków, niektóre marki są do zdobycia jedynie w sprzedazy internetowej. Jednak kosmetyki naturalne mają wiele zalet, nie tylko dla naszej skóry, ale też dla środowiska - zazwyczaj są produkowane w sposób ekologiczny a ich składniki pochodzą z organicznych upraw.
    - obserwuję bloga jako: Rincewind99
    - lubię na FB jako Agnieszka Kur
    - baner/udostępnienie na FB Tak https://www.facebook.com/rincewind99/posts/439423396209354

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy lubię? Hmm.. nie wiem czy lubię czy nie ponieważ szczerze powiedziawszy to nie miałam styczności z naturalnymi kosmetykami. Jakoś zawsze zwlekałam z zakupem chociażby jednego kosmetyku który miałby w sobie naturalne składniki. Ale mogę powiedzieć Ci, że dużo czytałam na temat tych kosmetyków. Mam nadzieje, że skusze się na nie za niedługi czas.

    Obserwuję bloga jako: Bunia testuje!
    Lubię na FB jako: Paulina Dominika Nos.
    Baner bądź udostępnienie na FB: brak

    OdpowiedzUsuń
  13. - odpowiedź: Bardzo lubię naturalne kosmetyki, ponieważ ich skład jest w pełni bezpieczny dla naszego zdrowia, nie uczulają, są odpowiednie dla każdego.
    - obserwuję bloga jako: Noelka Noel
    - lubię na FB jako: Panna Anna
    - baner/udostępnienie na FB: nie

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja podróż z kosmetykami naturalnymi czy ekologicznymi trwa już ponad 2 lata. Priorytetem jest zdrowie, brak szkodliwych substancji w postaci sztucznych barwników, zapachów szalenie sztucznych i drażniących, brak pochodnych ropy naftowej etc. Mogłabym o tym pisać..prawie bez końca. Mogę cieszyć się pięknym, nie narzucającym sie zapachem oraz wielofunkcyjnością, np. Shea butter mogę używać jako balsam do ust, paznokci, dłoni, stóp oraz jako odżywka do brwi i włosów oraz jako masło do ciała czy twarzy...a olej kokosowy również do pieczenia czy smażenia. Mydło z Aleppo znakomicie sprawdza się jako preparat do higieny intymnej, mydełko do prania bielizny, mycia ciała, twarzy ok włosów, choć po nim włosy są szorstkie, ale jest ich mnóstwo, choć trzeba je myć częściej. I pigmenty mineralne Eko są znakomite...jako kolor do lakieru do paznokci, cień, szminka a także róż. Opisałam w skrócie praktyczne aspekty.😊 uwielbiam też Eko zapachy..są zupełnie inne...nie robi mi się po nich niedobrze, jak po chemii...
    Blog obserwuję jako Renata g
    Na fb polubiłam jako Renata Pięta
    Udostępniłam post na fb na swoim koncie

    OdpowiedzUsuń
  15. To link udostepnienia na fbhttps://m.facebook.com/Ekosferakosmetykinaturalne?_rdr#!/renata.pieta.14?ref=bookmark

    OdpowiedzUsuń
  16. - odpowiedź: Lubię naturalne kosmetyki, ponieważ od zawsze uważam, że natura wie co dla nas najlepsze :)
    - obserwuję bloga jako: Kasia
    - lubię na FB jako: Katarzyna Majdan
    - baner / modawedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń