niedziela, 18 stycznia 2015

KREM ZIAJA - MASŁO KAKAOWE

Przybywam do Was z recenzją jednego z moich ulubionych kremów - kremu ZIAJA - masło kakaowe. 


Krem przeznaczony jest do cery normalnej, suchej. Producent zaleca stosowanie produktu wraz z innymi preparatami masło kakaowe ZIAJA. Kosmetyk jest do nabycia w każdej drogerii i w mniejszych sklepach kosmetycznych, kosztuje kilka złotych. Myślę, iż krem jest znany większości z Was.

Moja opinia: Krem idealnie nawilża cerę, nie powoduje podrażnień i szybko się wchłania, nie pozostawia tłustego filmu. Daje ogromny plus za piękny kakaowy zapach. Stosuję go naprzemiennie z innymi kremami, ale zawsze mam go w awarii, gdyby moja skóra byłaby podrażniona i potrzebowałaby ukojenia. Zauważyłam, że skóra nabiera ładnego kolorku po jego dłuższym stosowaniu. Polecam zakup produktu, dostępny jest również krem oliwkowy oraz z kozim mlekiem.



1 komentarz:

  1. Mam go! :) Jest moim zdaniem dobry, aczkolwiek ubolewam jedynie nad widocznym denkiem opakowania.. upolowałam go za grosze na promocji w Rossmannie. Ma przepiękny, taki czekoladowy, oo przepraszam - kakaowy ( chociaż dla mnie czekolada i kakao to jedyno i to sam! :P). Zawsze go stosuje rano. Polecam! :)

    OdpowiedzUsuń