sobota, 24 stycznia 2015

ISANA KREM DO CIAŁA Z MASŁEM SHEA I KAKAO

Wczoraj będąc w Rosmannie upolowałam to pachnące cudo w promocyjnej cenie 6.99 zł za 500 ml (promocja trwa do 29.01.2015 r.). Uwielbiam kosmetyki zawierające masło shea. 



Po kąpieli krem poszedł w ruch i muszę przyznać, iż poczułam się jak w SPA. Było słodko, cała łazienka pachniała masłem shea i kakao.


Moja opinia: Lekka, przyjemna, budyniowa konsystencja w kolorze beżowym.  Daję wielki plus za piękny zapach. Produkt dość szybko się wchłania i fajnie nawilża skórę. Cena jest bardzo atrakcyjna i kusi do zakupu, zwłaszcza teraz w promocji. 


Słyszałam, że niektóre dziewczyny stosują krem jako maskę do włosów. Może i Ja kiedyś przetestuję go na moich suchych włosach. 


8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja bym się chyba z nim zaprzyjaźniła :]

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam :)

    Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  4. Też go ostatnio kupiłam za 6,99 zł ;) Jeszcze nie używałam, ale zakupiłam go z myślą o kremowaniu włosów, ale i na ciała wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń