środa, 21 stycznia 2015

LAKIER DO UST BEBEAUTY

W ostatnim czasie będąc w Biedronce kupiłam lakier do ust Bebeauty odcień 04 (cena kilka złotych, ja zapłaciłam 6.90 zł). Skusiłam się kolorkiem - piękna, intensywna fuksja.



Produkt ten różni się od błyszczyków tym, iż jest bardziej napigmentowany. Dostępne są 4 intensywne kolorki, tak więc każdy znajdzie coś dla siebie. 


A tak kolor 04 prezentuje się na ustach (odcień troszkę może się różnić od zdjęcia).


Moja opinia:  Uważam, iż jest to dobry produkt za niewysoką cenę. Lakier utrzymuje się na ustach około 1 godziny, po czym należy nałożyć kolejna warstwę. Duży plus za pigmentację, kosmetyk ma bardzo intensywny kolorek. Ma miły, przyjemny zapach i fajną konsystencję. Na pewno wypróbuję pozostałe kolorki. Polecam zakup z czystym sumieniem.







7 komentarzy: