środa, 28 stycznia 2015

ODŻYWCZY KREM - BALSAM HYDRA ADAPT GARNIER

Moja skóra jest wysuszona i ma skłonność do podrażnień, zawsze staram się wybierać kosmetyki odpowiednie dla mojego typu cery. Skusiłam się na zakup GARNIER Hydra Adapt   odżywczy krem - balsam przeznaczony do cery suchej i bardzo suchej.





Produkt wzbogacony jest odżywczym olejkiem z kamelii, który ma za zdanie łagodzić suchą skórę. Można go nabyć w większości drogerii za kilkanaście złotych.



Moja opinia: Krem świetnie nadaje się pod makijaż, po jego użyciu podkład nie roluje się. Ja zawsze nakładam go na 5 minut przed makijażem. Pierwszą rzeczą którą dostrzegłam po otwarciu tubki, to piękny, delikatny zapach. Krem błyskawicznie się wchłania i nie pozostawia na buzi tłustego filmu. Spełnia swoją główną rolę, czyli odpowiednio nawilża skórę. Po jego użyciu skóra nie szczypie i nie jest podrażniona, jak to bywa w przypadku niektórych kremów do twarzy.

7 komentarzy:

  1. do suchej to dla mnie niestety odpada

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam z tej serii zielony dajnie się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki by mi się przydał, spojrzę na niego przy najbliższych zakupach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nigdy nie miałam kremu Garniera.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach ma faktycznie piękny, ale dla mnie nie skuteczny, źle się wchłaniał.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń